Wednesday 13 August 2014

طراحی نما و دکوراسیون داخلی

پنج نکته برای طراحی یک برنامه بزرگ نما گرانت
برنامه های نما محبوب در بخشی به دلیل آنها تأثیر فوری و قابل توجه این است که برای عموم قابل رویت فراهم می کند. به عنوان موثر به عنوان این برنامه ها، زمینه با برنامه های نما که در حال ضعیف طراحی شده و در نتیجه رفتن کمتر استفاده آشغال. ادبیات نشان می دهد که برنامه های بهبود نمای مؤثر شامل برخی یا همه از ویژگی های زیر:

     مطمئن باشید که شما حداقل ارائه یک 50 - بازی 75٪ - بازی بیشتر در ولسوالی های که صاحبان کسب و کار در حال مبارزه ضروری است و ممکن است سرمایه لازم برای پاسخگویی به نیازهای مسابقه خود را ندارند.
     از آنجا که اکثر برنامه های عمومی ما را بازپرداخت - گاهی اوقات می تواند مشکل باشد برای به دست آوردن پول نما در خارج بشی. صاحبان املاک به سادگی انجام سرمایه لازم برای مقابل کل هزینه بازسازی را نداشته باشند و سپس منتظر بمانید پس از این واقعیت به استرداد خواهد بود. در موارد شبیه به این، سرمایه بیمار ضروری است. وام پل و یا برنامه وام گردان می تواند کمک به مقابله با فقدان سرمایه برای صاحبان املاک قادر به روز شده در هزینه های جلو. وام دهندگان غیر انتفاعی و واسطه توسعه جامعه ممکن است شرکای خوبی در بررسی این نوع از محصولات وام.
     اگر گزارش مورد نیاز قابل توجه است که نمی تواند ساده باشد، بازی را به اندازه کافی قابل توجهی را به نرم افزار و کاغذ به ارزش آن. در غیر این صورت، بسیاری از صاحبان کسب و کار می خواهد برای مقابله با بدون هیچ زحمتی.مقدار قابل توجهی در نظر گرفته خواهد شد توسط جامعه متفاوت است، اما ادبیات هر چیزی شکل 25 $ نشان می دهد - 50K است به طور کلی کافی است. و کوچکتر کمک مالی فردی، آسان تر آنها باید به استفاده از (بخوانید:! حداقل کاغذ بازی)
    
     اگر مبهم هستند و یا هیچ دستورالعمل های طراحی وجود دارد، برنامه باید طرفدار رایگان و یا خدمات طراحی کم رایگان است. هنگامی که بهبود به نظارت نشده است فاقد برخی از بررسی کیفیت، می توان آن را دشوار برای تعیین زمان و مکان نمای دلار بهبود مورد استفاده قرار گرفت، ارائه تاثیر کلی در منطقه خرید قابل اغماض است.
    
     نشانه تیغه در خیابان اطلس در مرکز شهر بروکلین، NY،
     تامین مالی خرد کمک های مالی به کسب و کارهای محلی
    
     اگر منابع مالی محدود است، برنامه های میکرو وام برای تنها علامت در نظر بگیرند. برای 2500 $ - 5000 $، شما می توانید نشانه های جذاب برای ایجاد تغییر قابل توجهی را به نگاه کلی و احساس از منطقه صندوق. من فقط دوست دارم این علائم پره در خیابان اطلس در بروکلین (عکس بالا را ببینید). ارتباط تجار محلی microgrants به کسب و کار برای این علائم تیغه های فوق العاده ارائه شده است. عابر پیاده به راحتی می توانید بگویید که چه فروشگاه ها از راه دور وجود دارد - و آنها نگاه بزرگ!

No comments:

Post a Comment