Wednesday 13 August 2014

معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خانه ساختمان

 معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خانه ساختمان

Tsow و Beamer (1985) به بررسی نیاز به افزایش توانایی های ارتباطی دانش آموزان. آنها اظهار داشت که چهار گام اصلی که نیاز به ارتباط با مشتری شامل نسل پروژه، کسب، مفهوم و طراحی. ابزار عمده معماران مهارت های گرافیکی که مشتری مسلط به خواندن و جذب نمی باشد. Tsow و Beamer استدلال کرد که ضروری است برای دانشجویان رشته معماری برای یادگیری تبدیل به فعل و ارسال معماری و روند تفکر در طراحی. این کمک خواهد کرد که دانش آموزان برای به دست آوردن توانایی بهتر برای برقراری ارتباط مفاهیم و ایده های خود را با مشتریان. همچنین این اطمینان خواهد داد که مورد نیاز مشتری به طور موثر توسط معماران قابل درک باشد.

معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خانه ساختمان 

در این زمینه، پروژه طراحی شرح داده شده در بخش های زیر طراحی شده است به دانش آموزان نشان به رابطه آنها با مشتریان مواجه خواهد شد زمانی که آنها را به عمل حرفه ای در طراحی داخلی گام. تلاش است برای تدریس به دانش آموزان توانایی را به طور موثر با مشتریان برای به دست آوردن نیازهای مشتریان و ارائه ایده های خود را به مشتری ارتباط برقرار کند.
پروژه طراحی
پروژه نهایی در مقدمه به طراحی داخلی کلاس سخنرانی / آزمایشگاه انجام تلاش برای دانش آموزان نشان به رابطه طراح، مشتری به عنوان جدایی ناپذیر به عملکرد حرفه ای در زمینه طراحی داخلی. این پروژه شامل طراحی مجدد از زندگی، ناهار خوری و فضای آشپزخانه در محل اقامت مشتری خود را. پروژه های انعطاف پذیر نگه داشته است از نظر بودجه و نگرانی های ساختاری از هدف اساسی این است که درک روند طراحی و ارتباط با مشتریان.
در این بخش مراحل در این پروژه طی یک دوره هفت هفته و نتایج آموزشی مربوطه انتظار می رود در هر مرحله انجام بحث. کلاس آزمایشگاه ملاقات به مدت 2 ساعت و 40 دقیقه یک بار در هفته بعد از سخنرانی دقیقهی 50. دانشجویان تشویق می شوند در طول زمان تعیین شده آزمایشگاه به کار می کنند.

معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خانه ساختمان 

مرحله 1: معرفی پروژه
دانشجویان جزوات فهرست اهداف این طرح است، مورد نیاز، جدول زمانی، و معیار درجه بندی دریافت خواهید کرد.
مرحله 2: رزین طراح
هر دانش آموز است در مورد یک دقیقه داده شده به زمین نقاط قوت خود را به عنوان یک طراح به بقیه کلاس.آموزش آنها را برای این مرحله دریافت این است که آنها باید، در 2-3 جمله، همسالان خود بگویید که چرا کسی باید آنها را به عنوان یک طراح برای پروژه های خود را استخدام.مربی در نظر رزین دانش آموزان کمک به آنها را بهبود شرایط، و تقویت تصویری از توانایی های خود. دانش آموزان در مورد شنوندگان خوب، صبر خود را، سبک طراحی خود را ترجیح داده، تجربه در طراحی داخلی و یا رشته های مرتبط، زمینه های فرهنگی خود، و موضوعات دیگر صحبت کنید.
میزان یادگیری مورد انتظار از این مرحله عبارتند از:
1. شناسایی و ارائه سبک طراحی فرد
2. شناسایی و ارائه نقاط قوت شخص را به عنوان آنها به عمل طراحی داخلی اعمال می شود
3. در حال توسعه توانایی های ارتباطی
4. با توجه به رقابت آنها روبرو می شوند زمانی که آنها وارد میدان
مهمتر از دانش آموزان انتظار می رود که با انواع مهارت های است که با وجود و مورد نیاز را به طور موثر خود را در طراحی داخلی ایجاد.
مرحله 3: انتخاب طراح
هر دانش آموز در کلاس یکی از همسالان خود به طراح خود را انتخاب می کند. دانش آموزان را تشویق به انتخاب طراحان بر اساس رزین و در دوستی بر اساس نیست. میزان یادگیری مورد انتظار از این مرحله شامل شناسایی مفاهیم انواع نقاط قوت به فرایند طراحی و نیازهای متنوع که مشتریان به یک پروژه به ارمغان بیاورد.

معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خانه ساختمان

No comments:

Post a Comment