Wednesday 13 August 2014

Facaderenovering Facadeisolering Facademaling i København

 Facaderenovering Facadeisolering Facademaling i København

Tsow og Beamer (1985) undersøgt behovet for at styrke elevernes kommunikative evner. De erklærede, at de fire store skridt, der kræver kommunikation med kunden omfatter projektet generation, erhvervelse, koncept og design. Den største redskab for arkitekter er grafiske færdigheder, som klienten ikke er flydende i at læse og tilegne sig. Tsow og Beamer fremførte, at det er afgørende for arkitektstuderende til at lære at sætte ord på og skrive arkitektur og tankeproces i designfasen. Dette vil hjælpe de studerende til at erhverve bedre evner til at kommunikere deres koncepter og ideer med kunderne. Det vil også sikre, at kundernes behov effektivt forstås af arkitekter.
I denne sammenhæng er forundersøgelsen er beskrevet i det følgende afsnit har til formål at udsætte studerende til forholdet, de vil støde på med kunder, når de træder ind i faglig praksis i boligindretning. Forsøget er at lære de studerende evnen til effektivt at kommunikere med kunderne for at erhverve kunders behov og præsentere deres egne ideer til klienten.
Forundersøgelsen

Facaderenovering Facadeisolering Facademaling i København 

Det endelige projekt, der gennemføres i Introduktion til Boligindretning Foredrag / Lab klasse forsøger at udsætte studerende til designeren og klient som en integreret del af faglig praksis inden for boligindretning. Projektet indebærer redesign af en stue, spisestue og køkken plads i deres klients bopæl. Projektet holdes fleksibel med hensyn til budgettet og strukturelle problemer, da den underliggende formål er at forstå designprocessen og forholdet til kunderne.
Dette afsnit vil diskutere de skridt, i projektet i løbet af en periode på syv uger, og de ​​tilsvarende læringsresultater hvert trin. Laboratoriet klasse mødes i 2 timer og 40 minutter en gang om ugen efter en 50 minutters forelæsning. Eleverne opfordres til at arbejde i den udpegede laboratorium tid.
Trin 1: Projekt Indledning
Studerende modtager almisser notering målene for projektet, krav, tidslinje, og indplaceringskriterier.
Trin 2: Designer Pladser

Facaderenovering Facadeisolering Facademaling i København 

Hver studerende får omkring et minut til at pitche deres styrker som designer for resten af klassen. Instruktionen de modtager for denne fase er, at de bør i 2-3 sætninger, fortælle deres jævnaldrende, hvorfor nogen skulle ansætte dem som designer for deres projekt. Instruktøren kommenterer elevernes pladser hjælpe dem forfine vilkår og styrke skildring af deres evner. Studerende taler om at være gode lyttere, deres tålmodighed, deres foretrukne design stilarter, erfaring i indretning eller beslægtede områder, deres kulturelle baggrund, og andre emner.
Læringsresultater fra dette trin omfatter:
1. Identificere og præsentere ens personlige design stil
2. Identifikation og præsentere sine stærke som de gælder for den praksis, interiør design
3. Udvikling kommunikation evner
4. I erkendelse af konkurrencen, de vil støde på, når de kommer på banen
Vigtigst studerende forventes at identificere de mange forskellige færdigheder, der er forbundet med og nødvendige for effektivt at etablere sig i boligindretning.

Facaderenovering Facadeisolering Facademaling i København 
Trin 3: Designer Selection
Hver elev i klassen vælger en af ​​deres jævnaldrende til at være deres designer. Eleverne opfordres til at vælge designere baseret på banerne og ikke baseret på venskaber. Læringsresultater fra dette trin indbefatter identificere konsekvenserne af en række forskellige styrker til designprocessen, og de forskellige behov, som kunderne bringe til et projekt.

No comments:

Post a Comment